fredag, januari 20, 2006

Vibträning

Lägger ut det här från min gamla dator och hoppas få fart på den andra i helgen när jag är ledig. Att döma av de konstiga ljuden från disken även på den här, är risken stor att jag snart är helt datorlös. Hemska tanke!

~~

För att komplettera min "naturella" träning kommer jag nästa vecka att skaka loss här. Träningen ska vara helt superb enligt folk som håller på och många elitidrottsmän går dit.
Ajöss till ont i handleder, axlar, sladdriga delar och celluliter, alltså? Det återstår att se. 10-20 minuters träning motsvarar 1-2 timmar på gym och det är helt ypperligt. Inte blir man svettig heller och kan träna i vanliga kläder. Det låter som den ultimata träningen för mig.

~~

Idag är det jobbardag. Barnbidrag = mycket kunder och jag behöver m a o inte använda min energi på att bekymra mig över trasiga datorer den här dagen.

3 kommentarer:

Batbut sa...

Med det snökaos som råder kanske Du får det lite lugnt. Såg Din blogg innan ang datorn. Jag vet företag som kan återskapa hårddiskar så kasta inte burken. Ta ut hårddisken! Och så mailar Du mig *s*

Monica med yffen sa...

Menar du det? Det är ju ypperligt i så fall! Men jag testar imorgon igen. Eftersom jag kommer in i felsäkert läge kan det gå att fixa.
Annars mailar jag dig på stört.

Monica med yffen sa...

Bambi: Vad jag har hört från andra, är att man får en fruktansvärd träningsvärk men jag antar att det bara är i början, tills man har vant sig.

Gunnel: Folk som håller på är lyriska över den här formen. Vi får se vad jag tycker. Jag berättar.