fredag, januari 06, 2006

Bloggnamn

För något år sedan hade jag en blogg som hette Dagligt Knatter, som det aldrig blev något av. Eftersom det här med ”Dagligt” kanske inte är något jag kan stå för, döpte jag den här till Knatter. Men att sedan ha en bild av en hund och bloggen döpt till Knatter, kan ju få folk att tro att hunden heter Knatter. Jag ska hitta på något annat.

Monica med yffen får den heta så länge.

Men… Äh, så viktigt är väl inte namnet. Eller?

~ ~

Hundarna (grannens och min) har i alla fall sprungit lösa i snön på morgonen och som vanligt hade jag bara mobiltelefonen med mig att fota dem med.


Uppdaterat: Det gick tydligen inte att ändra namn hos nyligen.se. Ska klura vidare om det finns något sätt.

8 kommentarer:

Gagga sa...

Monica med Yffen låter bra. Blandade länge ihop dig med annan Monica i början. Men med Yffen så vet jag precis. Antar att du får gå in som NY blogg på Nyligen.

Monica med yffen sa...

Jag klickade i krysset bredvid "Knatter" och rapporterade fel. Vi får se om det hjälper.

Anonym sa...

Det finns två Monica? Den som stickar tycker jag minnas?

Monica med yffen sa...

Det finns nog fyra monicor, vad jag vet.

Gagga sa...

Ser ut som du fixat det nu. Pussa Yffen!

Monica med yffen sa...

Yffen är pussad.

Det är alltså så man ska göra - klicka på krysset och rapportera fel. Bra att veta om det blir en nästa gång.

Bloggblad sa...

Det var ett bra namn tänkte jag direkt - för Monica är väldigt vanligt.
Nu vet vi.

Monica med yffen sa...

Det finns väl fyra bloggande monicor? Eller fler?