söndag, januari 29, 2006

Flyttplaner

Gunnel vill att jag svarar på frågor om flyttbestyr så här kommer det:

Flyttplaner

1. När flyttade du senast?

I april år 2000.

2. Hur många gånger har du flyttat?

Jag fick tänka efter ordentligt här. Jag tror att det är 13 ggr men det kan vara någon flytt jag har glömt för länge sedan.

3. Vad tycker du är det värsta med att flytta?

Saker tar aldrig slut. När man tycker att man är klar, återstår hälften. Och allt packande och bärande. Flyttstädningen förstås.

4. Det bästa?

Då allt är klart - när man fått upp allt på det nya stället. Och så köper man lite nytt och får gammalt rensat.

5. Vill du flytta nu och i så fall, vart?

Inte just nu eftersom vi renoverar här. Men när jag vinner den där 3-miljonersvinsten vill jag flytta till en hästgård.

Eftersom Bloggblad ändå är igång och svarar på än det ena och än det andra, kan hon lika bra ta de här frågorna också.

Monica på Mitt Aktuellt gillar frågor, så här kommer lite fler för henne.

Mamselamsen verkar ha en hel del flyttankar, så de här kan passa henne.

Och eftersom Gagga bor i en sådan idyll, är jag nyfiken att höra på vad hon tycker om flyttande.

9 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

OKI... gör dem me´samma!

Anonym sa...

Bra svarat och bra val av offer:-)

Monica med yffen sa...

Mamselamsen: Bra.

Gunnel: Det är klart du får! Då får jag ju gosa med alla dina valpar.

Anne-Maj: Jag tycker själv att mina offer var ett bra val. :)

Monica med yffen sa...

Det är klart du måste ha fler valpar! Snart har du nog ett kennelnamn också ;)

Gagga sa...

Lovar att svara! Har tre olika utmaningar att ta itu med ikväll om jag hinner då.

Monica med yffen sa...

Det är ingen panik! :)

Anonym sa...

Svarar när bloggen stabiliserat sig lite. Vet inte vad den lider av för tillfället...

Gagga sa...

FÄÄÄÄRDIG!!!!

Monica med yffen sa...

Monica: Ta det bara lugnt...

Gagga: Jag skyndar mig till dig och läser.