måndag, januari 09, 2006

Bottenhumör

Något måste det vara som påverkar människor. Månens förhållande till någon planet eller något sådant. Idag måste de i alla fall ha varit på kollisionskurs, dagens planeter. Jag tror var och varannan människa har varit på dåligt humör idag. Jag är inget undantag. Tur att den här dagen snart är slut...

Jag försöker med en länk. Tyckte inte själv att den var så rolig, men alltid finns det någon som gör det.

Och kylen står kvar i dörrhålet. En vecka sedan vi köpte den nya.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Känns det bättre idag nu?

Monica med yffen sa...

Jo tack, idag känns det bättre. Det var väldigt vilken negativ postning det blev igår men det var nog så jag kände. :) (Kanske borde ta bort det här inlägget)

Anonym sa...

Jag klickade på länken, men det blev ingenting, bara ett vitt blad?

Monica med yffen sa...

Det fungerar för mig. Det kanske var något tillfälligt fel?

Mildamakter sa...

Det börjar bli riktigt spännande det här med din kyl... :oD

Monica med yffen sa...

Ja, och kylen står kvar än...