söndag, april 16, 2006

Påskhopp

Åååheeej åhåå!

7 kommentarer:

Bambi sa...

Det här är ingen hund! Han flyger ju!!!

Monica med yffen sa...

Det kanske är en fågelhund? :)

Bambi sa...

Lejon 2 tror att fågelhundar faktiskt innebär att de kan flyga, så inget är omöjligt :-))

Anonym sa...

Heja Lillebror!
I morgon börjar fortsättningskursen för Tjorven. Vi har anmält även Adina. Vi ska vara lite taskiga för Adina har inte riktigt slutat löpa än. Blir kul för hanhundarna. Själv får jag väl se ut som ett frågetecken. Vadå ??

Monica med yffen sa...

Bambi: Min kan ju! :)

Gunnel: Jag tror jag anmäler M och Lillebror till agility om de godtar vår egen lydnad. Här kommer han inte på kommandona "hit" eller "kom hit" utan bara när vi ropar "godis". Tror du att det är okej?

Anonym sa...

Jadå. I agility är det huvudsaken att hunden är villig att jobba tillsammans med dig och att ha kul. Ordet nej på banan är förbjudet. Sen vad du har för inkallelseord tror jag nog dom struntar i. Nästa kurs startar i augusti.

Monica med yffen sa...

Oj då. "Nej" lyssnar han faktiskt till.