onsdag, april 26, 2006

Mörkaste solglasögon på

Som jag skrev i förra postningen, startade jag en blogg för barnhemmet och det resulterade i bra många fler besök än barnhemmets hemsida har gjort

MEN

jag undrar vad jag egentligen har skrivit. Svenska Försvarets dataavdelning har spenderat fyra och en halv timme på den bloggen och de återkommer alltjämt. Nu, när jag skriver det här, kommer de väl hit också.

Jag ska snart åka iväg till jobbet. Ska jag ta de mörkaste solglasögonen på mig? Kanske jag har SÄPO i hälarna... :).

7 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Jag undrar också vad det kan vara. Det finns ju inget misstänksamt på den sidan. Det kan bli stoff för en bok, det här. :)

Anonym sa...

Åhhh vad spännande det låter. Hoppas det kommer en fortsättning.
Fast egentligen är det lite läskigt.

PGW sa...

är det inte nån som är anställd då som är intresserad privat av barnhemmet? Lite att göra på jobbet, då surfar man runt på sånt man är intresserad av själv?

Cornelia sa...

mysko - kanske bara ett virus?

Monica med yffen sa...

Gunnel: Jag tycker också att det känns lite läskigt. Tänk om jag lyckats få till ett krypterat meddelande utan att jag vet om det. :)

PGW: Kanske det men det är bara fem inlägg på bloggen och de har gått in flera gånger och varit inne sammanlagt 4 tim och 33 minuter, men det kan vara som du säger.

Cornelia: För en gång skull kan man hoppas på ett virus.

Bloggblad sa...

Spänningen stiger!

Monica med yffen sa...

Bloggblad: Smyger numera runt i stor svart slokhatt och svarta glasögon.