måndag, april 10, 2006

Bloggmardröm

Jag har inte hunnit vara ute i bloggvärlden så mycket den sista tiden. Ändå verkar det vara för mycket. Inatt hade jag en bloggmardröm.

Någon skrev i andras bloggar kommentarer i mitt namn och kommentaren löd:
”Bloggblad finns inte. Jag är den riktiga Bloggblad”.
Och det var förstås underskrivet med ”Monica med yffen”.

Kommentaren pluppade upp överallt och jag var förtvivlad, Bloggblad mailade och frågade vad jag höll på med. Fler mailade och ingen trodde mig när jag berättade att jag var oskyldig,
att det var någon annan som gjorde det här i mitt namn.

Jag bytte lösenord, namn och tog bort min blogg helt i tron att det skulle hjälpa. Men kommentaren fortsatte att dyka upp överallt.

Jag vet inte hur det hela slutade. Det fanns nog inget slut på det.

Skönt att det bara var en dröm.

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Monica med Yffen finns inte. Det är jag som är den riktiga Monica med Yffen...:)

Monica med yffen sa...

Det ante mig!

Anonym sa...

Så långt har det inte gått än :O)

Batbut sa...

hihihi... då vet man vad som rör sig i Ditt undermedvetna *S*

Monica med yffen sa...

Gunnel: Vänta bara...

Batbut: Att jag tror att jag är Bloggblad, menar du? :)

Vi på Kantarellen sa...

Det där råkade jag ut för i höstas... att nån sprang runt på bloggarna och skrev i mitt namn

Monica med yffen sa...

Jag kommer ihåg det. Riktigt obehagligt. Kanske var det det som fanns kvar i mitt undermedvetna när den här drömmen dök upp.