tisdag, december 06, 2005

Tillfälligheter?

När jag startade en blogg på Bloggi förut, la hela Bloggi av. Varje gång jag gjorde en postning, gick Bloggi ner helt för att till slut helt upphöra.

Startade en blogg på Webblogg och den började krångla. Varje gång jag gjorde en postning, gick den ner sig, det blev problem med kommentarer etc på alla bloggar (inte bara på min).

Hade sedan min förra "blogg" på Bravenet som också började krångla.

Idag startade jag alltså en blogg här på Blogger och vad jag förstår krånglar Blogger idag. Blogger hade visst helt gått ner sig också?

Jag får en känsla av att någon försöker säga mig något?

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jepp! Du ska skriva på din bok och inte slösa bort tiden i bloggvärlden. Där har du förklaringen!

Anonym sa...

En bok? *nyfiken i strut* Vad skriver du om? Bloggblad har nog rätt, goda råd kan vara dyra....

Vi på Kantarellen sa...

Jaaaaaa...... skriv din bok!!!!! Blogga är ändå ett fördärv.

INGA länkar!!!!! Skriv ingenting.... jag orkar inte med en bloggfri dag till. =)

Monica med yffen sa...

Bloggblad: Eh? Är det därför??

Anne-maj: En sann barndomsskildring från andra världskriget och du har nog rätt i att Bloggblad har rätt...:)

Mamselamsen: Oj, för sent. Nu har jag lagt in länkarna. Låg Blogger nere under tiden?
Okej, jag ska återgå till boken nu då. Inget mer Blogger ikväll...

Anonym sa...

:-)

Ta inte "tecknen" för allvarligt - smiley igen - i så fall borde jag tagit nån sorts lärdom av strulet med nya webbhotellet men... nä.

Jag tror du hinner med både att blogga och skriva "på riktigt"!

Monica med yffen sa...

Menar du? Jag tittar in här imorgon igen så får vi se om Blogger lägger av när jag loggar in. Då försvinner jag... :)