lördag, december 17, 2005

Laddare

Fick ett pr-mail. Tittar sällan på såna erbjudanden överhuvudtaget men det här blev
jag faktiskt intresserad av:


"Ladda mobilen utan ström!
Var först med denna Sverigenyhet!Ficklampa och mobilladdare som du laddar med en vev!
Denna lilla ficklampa med LED-lampor som är laddningsbar med hjälp av en inbyggd liten vev.Unikt för denna produkt är kombinationen med mobiltelefonladdare! Stoppa bara in den medföljande kabeln och ladda din Ericsson- eller Nokia-telefon på bara ett par minuter! Du behöver aldrig oroa dig för batteri- eller glödlampsbyten längre.1 minuts vevande ger ungefär 20 minuters lystid och 3 minuters vevande ger mellan 2-8 minuters taltid beroende på telefonmodell."

Bilden kom aldrig med när jag kopierade in texten. Hinner inte fixa till det heller eftersom jag är på språng mot jobbet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hit med bilden! Vi behöver! Eluttaget i köket räcker inte till våra mobiler:-)

Monica med yffen sa...

Här är länken till hemsidan där den finns:

http://www.dlux.se/

Den finns bland produkterna på första sidan. Ficklampa/mobilladdare, står det.

Själv glömmer jag alltid att ladda mobilen innan jag åker hemifrån och på det här sättet kan man ju veva sig till några minuters samtalstid. :). Jag hoppas i alla fall det fungerar.

Anonym sa...

Tackar!!!