tisdag, juni 20, 2006

Småttingar II

Grannens kattungar har växt.

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Och VAD säger dottern??? Vill ha ...vill ha? Måste säga att de är väldigt fina! Har de köpare till dem?

Monica med yffen sa...

O ja, jag hör inget annat. :)

Jag tror några var tingade (de är fem stycken men bara två på bilden). Den lilla gråvita är min absoluta favorit. Dottern gillar den svarta bäst.

Anonym sa...

Men så söta. Ögonen har öppnats ser jag. Tänk om ytterligare några dagar vad busiga dom ska bli.
Hoppas det inte blir sommarkatter av dom

Monica med yffen sa...

Jag tror Annika (det är Annika och Peters katt som fått ungar) ser till att de får bra hem. Helst tror jag att hon vill behålla dem. Det skulle jag också vilja. :) Två av hennes jobbarkompisar är intresserade så jag tror risken är liten att de blir sommarkatter.

Anonym sa...

Skönt