fredag, juni 02, 2006

Minisemester

Dotterns klass åkte på klassresa till Skara Sommarland och vi följde med medan yffen hade semester hos Gunnels mamma. Det var det som behövdes för att Lena skulle bli som förut. Den lilla tjejen "bangar" inte för något.

Här åker hon Indycar



...och radiobil



Här är hon i pariserhjulet (jag åkte aldrig med - klarar inte höjder)



Och här sitter hon längst fram i "Valen". Själv trodde jag att jag skulle få hjärtinfarkt. :).



Valen åkte hon fler gånger, bergbanan likaså.

Vi kom hem för några timmar sedan och är totalt slut och imorgon är det vardag igen eftersom jag jobbar. Hoppas hennes goda humör håller i sig nu. :)

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det låter ungefär lika tufft som att åka till stan när 100 000 miljoners bilar ska söderöver... och vi bor mitt i värsta kösystemet...

Anonym sa...

Det tror jag att det gör. Hon har nog landat hos er nu och fattat att hon är där igen :O)

Monica med yffen sa...

Bloggblad: Vallfärdar de till Skara Sommarland?

Gunnel: Hoppas, hoppas...

Anonym sa...

Åh har ni varit där? Vi tänker göra det men inte med andra turisterna.... ja nästa maj i alla fall? Vilken start på Lenas sommarvitelse! Drag från starten!

Monica med yffen sa...

Dotterns klass åkte dit och vi följde med (men höll oss förstås på avstånd från dottern:)).

Det var kallt men många badade ändå. Vi avstod.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.