måndag, juni 26, 2006

Himmel

Ikväll brinner himlen och dottern fotade

9 kommentarer:

Gagga sa...

Er himmel var ännu mer intensiv än min. Den där dottern du har, henne skulle jag gärna vilja vara bildfröken till. Hon är jätteduktig. Fortsätt så tjejen! Kram från bildfröken Gagga

Bloggblad sa...

Härliga bilder. Här är det totalt igenmulet och regnar.

Monica med yffen sa...

Gagga: Ja, himlen brann verkligen.
Dottern sitter bredvid och ser vad du skrivit. Hon tackar så mycket och jag ska se till att hon fortsätter.

Bloggblad: Nu har molnen även kommit hit. Det blev plötsligt väldigt svart.

Anonym sa...

Applåder! Mycket vaaackert! Intensiv himmel...

Tankevågor sa...

Har sagt det förut och det tål att upprepas : Hon har "det" din dotter! Hoppas hon fortsätter med den hobbyn. Fotar Lena också?

Anonym sa...

Hon är duktig att få till det med kameran, dotra era. Sen att det blir som ett konstverk i collageform är ju inte helt fel.

Monica med yffen sa...

Anne-maj: Dottern tackar och bugar...

Londongirl: Ja, jag tror också det.

Lena är istället snabb med att ställa sig framför kameran.:)

Gunnel: Jag tycker också hon är duktig - eller är det kanske jag som är usel...? :)

Cornelia sa...

Du kan lämna över kameran till dottern och ägna dej åt att skriva i stället. Hon är jättebra!

Monica med yffen sa...

Hon har redan förstått det där och litar inte längre på mig när det gäller att ta bilder. :)