onsdag, juni 21, 2006

Morgonpromenad

8 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag blir lite orolig för det där huset som vält...

Monica med yffen sa...

Det är någon som tippat av det på platsen för majbrasan. Vi kunde gott ha tagit hit det och använt det som bod.

Tankevågor sa...

Vad mycket vackra blåa toner det var i de här bilderna.

Anonym sa...

Jag gillar området runt Lionstigen. Snart, kanske, kan jag strosa där. Kanske nästa år att jag kan njuta av rodendenderondalen. Undrar vems lilla ägg som ligger där.

mossfolk sa...

Tänk att ni hittade ett ägg. Det snubblar man ju inte över varje dag... Och så är jag väldigt svag för bilder med vatten!

Monica med yffen sa...

Londongirl: Det är dottern som tagit bilderna med mobilkameran. Hade det varit en bättre kamera, hade bilderna varit jättefina.

Gunnel: Jag gillar också det området och just nu är det som mysigast att gå där. Och så är det ju bara 50 meter dit. Det lilla ägget hade nog en ekorre tagit från något bo.

Karin: Ägget var krossat på andra sidan och inuti fanns en mask. Det var hundarna som hittade det.

Det här området är otroligt fint just nu, med vattnet och allt.

Lyckliga Grodan sa...

så vackert.. vilken bra start på dagen..

Monica med yffen sa...

Jag har inte fått mail om den här sista kommentaren. Förlåt, lyckliga grodan, att jag inte svarat.

Ja, det är vackert runt det här området. Men visst brukar du väl hoppa runt där? Brukar se dig då och då.