fredag, oktober 13, 2006

Sovplats

Vi har många mjukare ställen att ligga på men av någon anledning är ändå detta favoritplatsen.



I det minsta utrymmet vid datorn förstås. Men det är bara på dagtid. Om nätterna sover hon hos dottern och yffen. Yffen, som brukar komma till mig om nätterna gjorde inte det i natt. Han slår vakt om sin lillmatte nu och lämnar inget åt slumpen. Dessutom tycker han plötsligt att det är jättekul att leka med kattleksaker och de leker faktiskt alldeles nära varandra nu, lillkissen och han.



En bild till bara... Sedan är det jobbardag för mig.

5 kommentarer:

Humlan sa...

Vilken min på sista bilden! :-)
Men hon är helt klart en skönhet!

Dina fyrbenta familjemedlemmar kommer nog att bli bra lekkompisar, bara dom har lärt sig att förstå varandra (dom har väl inget gemensamt språk än...).

Monica med yffen sa...

Hon ser mycket större ut än vad hon är på bilderna men helt klart är hon en skönhet. :)

Jag tror också att det kommer att gå bra så småningom. Förresten, det går redan bättre än förväntat.

Linda sa...

Jag vill också ha....
Det har jag skrivit innan, jag vet, men jag vill!!!

Anonym sa...

Klart Lillebror måste bli kompis med nykatten. Eftersom hon kommer att bli större än honom så kan hon ju försvara honom om det kommer någon läskig typ.

Monica med yffen sa...

Lindalotta: Jag tror att hennes bror finns kvar. :)

Gunnel: Så klart blir det så - att hon måste försvara honom! :)