söndag, augusti 06, 2006

Hästar idag, igen

Idag hälsade vi på en gammal skolkompis till mig som har två härliga nordsvenska travare.
Den nya kameran följde med.

Så här roligt var det att vi kom




Mulen blir så lång, så lång när man blir ordentligt kliad




Dottern har just nu dille på att ta bilder på hästögon (synd att flugan sitter där)




Och så här ser de ut, de kärvänliga hästarna som inte tänkte släppa ut oss ur hagen utan helst ville att vi skulle stanna och fortsätta klia.




Sist lägger jag ut en bild som dottern tog genom bilfönstret på väg dit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det vid Forsbybron. Där är det fint. För att inte tala om den stora gula gården strax ovanför. Undrar om dom klipper gräsmattan med nagelsax :O)
Härliga hästbilder...den översta är ju bara för skön.

Bloggblad sa...

Ögat med flugan ser tvärtom ut att vara taget just i rätt ögonblick - häftigt.

Monica med yffen sa...

Ja, det är fint där. Den gula gårdens gräsmatta la jag inte märke till. Däremot såg jag att de hade gjort om ett hus så det blivit en skånelänga. Det var hur fint som helst.

Ja, det var lyckat att hon gäspade just när M var redo att ta en bild. Just nu fotar hon grodan igen. Han är här, punktlig som vanligt, :)

Bloggblad: Själv tycker jag att det är jobbigt med den där flugan. Vill bara vifta bort den. :)