söndag, februari 19, 2006

Superstart

Det är helt otroligt bra med www.superstart.se som startsida. Så fort jag går ut på internet har jag dels en almanacka, jag ser vad det är på tv:s alla kanaler för tillfället (kan fixa till så det är de kanaler jag är intresserad av), får receptförslag, har alla sökfunktioner samlade, får de senaste nyheterna utan att behöva klicka mig runt på andra sidor, de senaste annonserna på Blocket (kan ställa in vilka jag är intresserad av), shopping-bästa-priser, SL:s tidtabeller (om jag skulle bo i Stockholm), jag kan söka flygresor, se börskurser, väder…

… jag kan få en butler gratis, en privatchaufför som skjutsar mig dit jag vill, en bank som ger mig hur mycket pengar jag vill, en privat massör, gratis märkeskläder genom ett litet klick, en kock som lagar trerätters två gånger om dagen, en vädergud som ger mig det väder jag önskar för dagen. Vad har jag glömt…?

Oj, jag gick visst lite överstyr där...

8 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Snacka om att jag snabbt bytte ut Google till denna

Bambi sa...

Det låter ju perfekt, ska snabba mig o byta :-)

Monica med yffen sa...

Mamselamsen; Ja, du får ju Google på köpet även här.

Gunnel och Bambi: Jag kan inte klara mig utan den sidan.

Anonym sa...

Den är suverän!!!

Bloggblad sa...

Oj, måste genast gå in och se vad jag missat hittills.

Monica med yffen sa...

Anne-maj: Visst är den!

Bloggblad: Du kommer inte att kunna vara utan den. :)

Anonym sa...

Tack för tipset! Ska forska lite i om det är nåt för mej också.

Monica med yffen sa...

Det finns nog nåt för alla där. ;)