fredag, februari 03, 2006

Helt otroligt!

Nu måste jag bara berätta... Det här är helt otroligt.

När jag vanligtvis har suttit och jobbat i kassan i ca 2 timmar nonstop (vi har mycket kunder så det blir aldrig någon stund alls kundfri, utan det är ständigt långa köer) brukar jag känna mig slut i kroppen. Har ont i handlederna, axlarna, har ingen ork och det är en timme kvar till rast. Så har det varit under de två år jag har jobbat med det här, vid varje arbetstillfälle. Jag brukar vara så slut att jag nästan är illamående.

Men inte idag! Jag skulle kunna fortsätta jobba nu också, utan problem. I sex timmar satt jag nonstop i kassan och har inte någon som helst värk i en endaste led. Och jag känner mig så otroligt pigg, fortfarande. Har energi till tusen!

Det måste vara vibträningen som har gjort det här. Och då tränade vi inte ens, utan gjorde varje övning en gång för att lära oss.

Jag är helt överväldigad!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tror jag måste ha styrkan i benen och sånt där när jag rider. Var finns info?

Monica med yffen sa...

Det finns något som heter Vibhälsan här i Västerås.

http://www.vibhalsan.se/html/main.html

Gör en googlesökning och se om det finns något där du bor.

Monica med yffen sa...

Introduktionen är helt gratis. Det är när man tränar som man gör det till hälften av priset om man är två.

Morgondimma sa...

Låter som en mirakelgrej. Kanonbra ju. Vibba på!

Monica med yffen sa...

Ja, här ska vibbas, varje vecka :)

Bloggblad sa...

Är det inte för att nikotinet inte längre pulserar i blodet? Eller...?

Monica med yffen sa...

Bambi: Det passar ju egentligen alla, om man bara är frisk.

Bloggblad: Kanske hade det med nikotinet också att göra. Men inte nu längre, eftersom det hänt en hel del tråkigheter som har gjort att jag inte kunnat låta bli cigaretterna.