onsdag, november 15, 2006

Uppdaterad

Min blogg är tydligen uppdaterad till den nya versionen nu. Jag har försökt några gånger tidigare men det har inte gått. Nu hände det automatiskt. Här ser allt ut som vanligt men på fredag, när jag är ledig, ska jag ta en ordentlig titt på de nyheter som finns.

~~

Har jobbat ikväll, förmodligen för sista gången på det gamla stället. Har aldrig varit med om något så konstigt, antingen slutar man väl eller så jobbar man kvar... Imorgon bitti får jag förhoppningsvis besked om jag ska jobba söndag också.

Ser i alla fall fram emot att gå till mitt nya jobb imorgon.

11 kommentarer:

Humlan sa...

Jag ska nog testa en uppdatering, men inte i kväll...
Mysko jobb du har, jag tycker också att man borde veta när man har slutat. Hoppas det är klarare besked på det nya stället.

Anonym sa...

Lycka till med ditt nya jobb!!

Anonym sa...

Oj, nu hade jag några inlägg att läsa ikapp! Har också uppdaterat men inte satt mig in i vad det innebär...
Vilken bra novell du hade skrivit. Tur att jag läste den innan jag såg filmerna. Tasha piggade upp snabbt efter allt det sorgliga :)

Bloggblad sa...

Jag har inte fattat det där med nya bloggger, jag kör väl på så länge jag orkar med den gamla.

Monica med yffen sa...

Humlan: Jag hade missuppfattat - det var inte alls uppdaterat. :(

Junitjej: Tack! Det är så trevligt där att jag tror att det kommer att gå bra.

Karin: Jag såg att du hade uppdaterat. Det märks i och med de extra frågor om säkerhet man får när man kommenterar på en uppdaterad blogg.

Kul att du tyckte om novellen. Ja, Tasha piggar upp, hela tiden. :)

Bloggblad: Jag har inte heller läst igenom exakt vad uppdateringen innebär. Lättare hantering, har jag förstått i alla fall.

Anonym sa...

Hoppas du slipper jobba på söndag!
Det som är konstigt med din blogg, Monica, är att jag kan inte få mitt namn i blått...fast det fungerar hos andra. Jag måste kommentera som "other"...eller logga in med Google Account trots att jag redan är inloggad. Knepigt. Men det är inte beta du har nu...utan det är den vanliga som har blivit ändrad...eller??

Monica med yffen sa...

Gunnel: Jag slipper jobba på söndag, har slutat på det gamla stället nu.

Jag misstog mig. Det var ingen uppdatering gjord. Kanske är det därför det är problem att få en länk till ditt namn?

Anonym sa...

Jag har också uppdaterat min. En sak jag märkt är att själva publiceringen av posten går mycket fortare.

Monica med yffen sa...

Det låter ju bra. Kanske jag ska ta och starta en helt ny blogg för att få den där uppdateringen. Den här går inte att uppdatera.

Anonym sa...

Sååååå skönt för dig! Grattis till det nya...och du kommer att trivas där...

Monica med yffen sa...

Tack. Jag är säker på att jag kommer att trivas där. :)