måndag, november 06, 2006

Det gör ont

Mitt onda, svullna ben

8 kommentarer:

Bambi sa...

Men stackars dig! Fy, va ont det måste göra! *kramar om*

Humlan sa...

Ajajaj! Jag förstår att det där gjorde &gör ont!

Monica med yffen sa...

Bambi och Humlan: Det gjorde ont men idag är jag faktiskt mycket mer rörlig och blåmärket börjar förvandlas till ett svartmärke. Det går framåt. :)

Linda sa...

Men fy som du ser ut!!
Jag ber verkligen om ursäkt för att jag började le när jag läste inlägget under.
Det ser ont ut...
Krya på dig, hoppas du blir ordentligt uppassad ;)

Tankevågor sa...

Men stackars dig....erkänner att jag log också när jag läste det hela först men du beskrev det ju med sån inlevelse.
Vilken smäll du har fått i den där vurpan.
När det har läkt kanske det är dags att införskaffa hjälm, knäskydd, armbågskydd....m.m

Hoppas det läker fort. Krya på dig!

Anonym sa...

Ojoj..vad ont det ser ut. Förlåt Monica att jag tyckte det lät lite humoristiskt. Du kommer att bli som en färgpalett på benet.

Batbut sa...

Men fy busan vad det där ser ont ut! Och Du, med ett sådant blåmärke måste Du se till att röra benet mycket när Du sitter i kassan för annars kan det bli proppar! Attans viktigt! I know.

Monica med yffen sa...

Lindalotta: Det gör inget alls att du skrattade - jag skrattade själv åt det länge efteråt. Nej, uppassad behöver jag inte bli, så dålig är jag inte. Men det hade förstås varit skönt. )Kanske skulle jag ha överdrivit det hela med att inte kunna stå på benet överhuvudtaget..)

Londongirl: Det är nog dags för skyddsutrustning nu för jag vet inte vad som händer med mig. Ikväll, också på jobbet, böjde jag mig ner för att knyta skon, reste mig upp och slog bakhuvudet i hyllan med mikrovågsugnen. Där hade en hjälm suttit fint:).

Gunnel: Det gör inget - jag skrattar själv åt det. Det var så fruktansvärt pinsamt alltihop.
Färgpaletten börjar gå mot svarta nyanser nu... :)

Batbut: Menar du? Att det kan bli proppar? Jag vet inte hur jag ska röra benet där i kassan. Stå upp och trampa? :) Imorgon är jag ledig. Jag får se till att röra benet då istället.