tisdag, juli 11, 2006

Nya solisar


Det ska vara stora bågar i år

8 kommentarer:

Humlan sa...

Meen Sötingen!
Är dom inte lite tunga för en så liten nos???

Anonym sa...

Hur går det när dom ska uträtta sitt behov:-)
Jag har en stor RayBan brillor (köpt 1991 på charterflyget) och dottern tycker att den är stor och ful! Jag känner mig som Greta Garbo i den.

Anonym sa...

Äsch, jag ska gå och ta morgonkaffe! Det blev lite tokigt med grammatiken.

mossfolk sa...

Hihi, dagens bild :D

Batbut sa...

Cool yffe! Värsta Paris Hilton liksom

Monica med yffen sa...

Humlan: I de minsta nosar finns en oanad styrka!

Anne-Maj: Han får hålla sig medan solen skiner.

Karin: Han är ganska nöjd med bilden själv.

Batbut: Ja, Yffe Hilton!

:)

Anonym sa...

Nej nej....stackarn inte Hilton. Ska visa Tjorven...hon kommer att bli såååå avundsjuk på sin moderna lillebror. Fast iofs så kommer hon nog att få jobb som maskot...för det fungerar bra för henne om dagarna där borta på verkstaden

Monica med yffen sa...

Vad kul att det fungerar bra! Hon är förstås det som livar upp hela stället, kan jag tro. För att hon är så söt.