måndag, juli 03, 2006

Grafik från

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör jag med. Men jag sitter här vid datorn och kopplar av. Ja det är så jag gör.
Ha det så jätteskönt. Hälsa familjen. Det blir nog inget besök av oss för Jonatan åker antagligen på torsdag och så ska vi hjälpa mamma att köra lite grejer på lördag. Sen börjar jag jobba på måndag igen .. bara en vecka. Vi får satsa in på den andra delen av semestern.

Monica med yffen sa...

De gånger jag sitter vid datorn har jag en liten tjej som kikar över min axel. Det blir bara stressigt och när jag sätter mig vid datorn den här tiden, vid tolv på natten, är jag trött...

Monica med yffen sa...

Synd att ni inte kommer, förresten.
Men vi får ta det sen när ni har bättre tid.

Tankevågor sa...

Monica,njut allt du bara kan! det gör jag. Ha det så gott med hela din familj!

Bambi sa...

Njut du, helt rätt!

Monica med yffen sa...

Londongirl och Bambi: Ha en bra sommar, ni också!