lördag, september 02, 2006

Vänskap




7 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en rotweiler? De är så fina! Om jag någonsin slutar jobba som ridlärare och ändå kan ha hund blir det en sådan!
Vilka mysiga bilder på vovven och dottern :)

Anonym sa...

Rottisar gillar jag...men säg vilken hund inte jag gillar

Monica med yffen sa...

Karin: Ja, det är en ung rotweiler. Han är inte ett år än men ändå stor så han kommer säkert att bli en jätte. Synd att jag inte kan lägga in en ljudfil, då kunde du få höra honom sjunga också. :)

Gunnel: Jag tror du känner den här? Börje heter han och brukar träna på Skultuna Brukshundsklubb.
Du vet, min kompis som flyttade dit din mamma bor och hade en rottistik som tyvärr dog.

Anonym sa...

Tyvärr Monica. Jag har inte varit ute på brukshundklubben på över ett år. Jag är inte medlem där längre.
Så jag är ledsen den hunden känner jag ej.

Monica med yffen sa...

Jag tror hon brukar träna honom på andra ställen också, det är alltså hunden som heter Börje. :)

Tankevågor sa...

Vilka fina bilder! Gissa om jag längtar när jag ser dem. Jag behöver en ny liten valp som rotar sig in i mitt hjärta snart.

Monica med yffen sa...

Jag förstår att du längtar! Även om ingen hund kan ta din förra hunds plats, så är det mysigt och speciellt med en hund.