torsdag, september 21, 2006

Cirkus

Dottern kom hem från skolan idag och sa att hon inte skulle gå på cirkus. "Det var töntigt och bara till för småbarn". Så hade snacket gått i skolan. :)

Det var fritt fram för mig. Grannen skulle gå med sina barn (bl a dotterns kompis) och jag bestämde med henne. Det slutade med att dottern också följde med, så nu har vi varit på cirkus.
Vem jag satt bredvid? Dottern, så klart. :)



Om jag hade hållit i kameran hade jag tagit bilder på akrobaterna, hundarna och jonglörerna också - men nu höll dottern i kameran och det blev hästar från alla olika vinklar.



Uppdaterad:

Dottern tog bilder av cirkushästarna på dagtid när de fick vila från showandet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...hon kunde inte hålla sig den "stora" damen
Hoppas ni fick en trevlig stund

Monica med yffen sa...

Nej, hon kunde inte det. :) Dessutom var fler i hennes ålder där.

Ja, det var jättetrevligt.

Tankevågor sa...

Kul att ni kom iväg på cirkusen! Dessutom tog hon (som vanligt) väldigt fina bilder. :)

Monica med yffen sa...

Ja, det var en bra cirkus.

Utomhusbilderna på hästarna var fina men inomhusbilderna blev inte så bra eftersom hästarna var i rörelse hela tiden. Det blev bilder på en hov här, en där, en svans här - och så vidare. :)