söndag, september 03, 2006

Typ hört. Typ.

Hörde ett samtal mellan dottern och kompis.

Dottern: Jag hade typ ba femton spänn kvar och bussen kostade elva. Jag kunde typ inte köpa det där.
Kompis: Det var typ samma sak för mig förra veckan. Men jag typ köpte grejen och lämnade typ tillbaks den. Typ. För att typ ha pengar till bussen. Sen åkte jag typ tillbaks till stan och typ köpte den.
Dottern: Äh? Gjorde du?
Kompis: Ja, typ.
Dottern: Meh! Då blev den typ dubbelt så dyr, juh.
Kompis: Ja, typ.

Så typ lät samtalet. Typ.

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Å ja' ba' ÖÖÖööööööh...

Monica med yffen sa...

Å du ba öööööhhhh. Typ.

Anonym sa...

Hihihi... När vi var klara med middagsutfodringen frågade jag tjejen som börjat i Jennys skola. Då sa hon: Den ÄGER! och skrattade. Jag skrattade högt också. Hennes mamma (som kommer från england) blev fundersam och frågade...!

Monica med yffen sa...

Ja, antingen ÄGER den eller så SUGER den. Typ. Ba. :)

Anonym sa...

Asså, ja ba garvar så ja typ ba nästan döör här!
Inte bara suger utan "suger fett" och vissa saker är bara att "fetglömma"
Typ, liksom. :)

Monica med yffen sa...

Så var det, ju. Suger fett. Typ.
Jag typ glömde fettet där. Liksom.

Tankevågor sa...

Fethajar man väl asså!

Monica med yffen sa...

Ja, att det här tugget ba är sååå idag. Typ.

Anonym sa...

Det ä ba te att gilla läget. Men polar´n till M typ kan ba inte matte va :O)

Monica med yffen sa...

Nej, matte suger nog fett där. Typ. Ba.